Відповідно до Закону України  "Про захист прав споживачів" покупець може:

  1. Обмінювати товар належної якості.
  2. Повернути товар відповідної якості.
  3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.

Який товар підлягає обміну:

  1. Товар, який має чек;
  2. Товар у оригінальній упаковці із збереженими бірками та ярликами, що не був у використанні;
  3. Товар, після покупки якого не минуло 14 днів.

Процедура повернення та обміну товару належної якості:

  1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
  2. Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
  3. Після отримання товару протягом семи робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.

Процедура повернення товару Неналежної якості:

  1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
  2. Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
  3. Після отримання товару протягом семи робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.

Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту або Делівері так само за фізичною адресою: Вулиця Петропавлівська, 12, Петропавлівська Борщагівка, Київська обл. , 08130

  • Товари, які замовляються під індивідуальний РОЗМІР і КОЛІР поверненню не підлягають.
  • Повернення здійснюється після отримання товару.
  • Повернення здійснюється на карту або грошовим переказом до відділення Нової пошти або Делівері.
  • Повернення здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Делівері продавцем.