При покупці товарів в інтернет-магазині «PIDLOGAVDIM.COM.UA» ви можете вибрати відповідний спосіб "ОПЛАТИ" та "ДОСТАВКИ"


Оплата:


Готівкою в магазині:
В салоні магазина якій знаходиться за адресою Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 12,  ТЦ "БудМайдан" 1 ряд 10 місце
Графік роботи: Пн — Пт: з 10:00 до 19:00 / Сб — Нд: з 10:00 до 18:00

Безготівковий розрахунок:
За реквізитами: ФОП "Гуменяк Роман Васильович"
UA603220010000026007310101954 АТ ”УНІВЕРСАЛ БАНК"

* Замовні позиції оформлюються при внесенні повної 100% оплати


Доставка:


Замовлення через перевізника зазвичай відправляється в той же день, якщо оплачено до 13:00, інколи можливо на наступний день. Замовлення, підтверджені після 13:00 чи у вихідні та святкові дні - будуть відправлені на наступний робочий день.

Термін доставки для більшості замовлень становить 2 робочих дні, в деяких випадках цей строк може скласти до 7 робочих днів.

Доставка «Нова пошта»:
«PIDLOGAVDIM.COM.UA» здійснює відправку через компанію «Нова пошта»

  • У відділення: від 280 грн
  • Адресна доставка кур’єром: від 350 грн

Доставка «Делівері»:
«PIDLOGAVDIM.COM.UA» здійснює відправку через компанію «Делівері»

  • У відділення - від 230 грн
  • Адресна доставка кур’єром - від 320 грн

Кур'єром по місту та області:
Кур'єрська доставка товарів по місту чи області зазвичай відправляється на наступний день після оплати замовлення.

  • Адресна доставка кур’єром - від 500 грн

В деяких випадках, товар може знаходитись на основному (регіональному) складі і тоді строк може скласти до 7 робочих днів, для більшості замовлень становить до 2 робочих днів.

Самовивіз товару (Безкоштовно):
За адресою магазина: ТЦ "БудМайдан", Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 12
(Обов'язково погоджуйте відгрузку з менеджером магазину)

* Якщо ви не знайшли підходящий спосіб доставки, зв'яжіться з нами за вказаними контактами і ми підберемо для вас оптимальний спосіб.


Пам’ятайте ці прості правила при отриманні товару:

Шановні покупці! При отриманні товару, уважно оглядайте та перераховуйте товар. Не забувайте приділити особливу увагу на цілісність упаковки, будь то доставка від кур'єра або відділення компанії перевізника, а також нашого салону (складу). Після отримання вами товару ми не зможемо прийняти претензії до цілісності або комплектності товару. Але якщо дана претензія стосується заводського браку, яку неможливо було визначити при отриманні, то ми максимально в короткі терміни спробуємо вам допомогти.